ZWROT :
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Możesz to zrobić własnoręcznie lub za pośrednictwem Wygodnezwroty.pl
Jeżeli chcesz skorzystać z usługi Wygodnezwroty.pl :
Jeżeli towar chcesz zwrócić sama :
1. Aby odesłać zamówiony towar dokładnie wypełnij formularz zwrotu który jest dołączony do każdej paczki którą wysyłamy, jeśli go zgubiłaś możesz wydrukować nowy - link poniżej :
Link do formularza zwrotu - Kliknij tutaj aby pobrać
2. Dołącz wypełniony formularz, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić.
3. Nadaj przesyłkę na poniższy adres : Małgorzata, 19-300 Ełk, ul. Suwalska 93, nr telefonu : 537 238 431. Paczkę nadaj kurierem, możesz wybrać dowolnego przewoźnika.
4. Zwrot środków zostanie dokonany tą samą metodą, w której opłacono przesyłkę. W przypadku zamówień za pobraniem zostanie zwrócony na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zostanie on dokonany w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych.
Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, listem poleconym oraz z paczkomatów
ZWROT :
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Towar wysyłany musi być nienaruszony - ważne żeby nie zdeformował się w trakcie transportu. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo.
W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.
Reklamacja :
W przypadku chęci złożenia reklamacji należy zrobić to zgodnie z następującymi krokami :
1. Zgłoś do nas reklamację elektronicznie na adres sklep@malgorzatasklep.pl i opisz zaistniałą sytuację.
2. Wypełnij dokładnie formularz reklamacyjny, Kliknij tutaj aby pobrać
włóż go do środka paczki i odeślij paczkę na adres :
Małgorzata, 19-300 Ełk, ul. Suwalska 93, nr telefonu : 537 238 431
adres e-mail : sklep@malgorzatasklep.pl