Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

1. Aby odesłać zamówiony towar dokładnie wypełnij formularz zwrotu który jest dołączony do każdej paczki którą wysyłamy, jeśli go zgubiłaś możesz wydrukować dowolny szablon.

2. Dołącz wypełniony formularz, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić.

3. Nadaj przesyłkę na poniższy adres :  Małgorzata, 19-300 Ełk, ul. Suwalska 34, nr telefonu : 537 238 431. Paczkę nadaj kurierem, możesz wybrać dowolnego przewoźnika.

4. Zwrot środków zostanie dokonany  tą samą metodą, w której opłacono przesyłkę. W przypadku zamówień za pobraniem zostanie zwrócony na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zostanie on dokonany w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, listem poleconym oraz z paczkomatów

ZWROT : 

Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.  Towar wysyłany musi być nienaruszony - ważne żeby nie zdeformował się w trakcie transportu. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo.

W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.