ZWROT :

Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Możesz to zrobić własnoręcznie lub za pośrednictwem Wygodnezwroty.pl

Jeżeli chcesz skorzystać z usługi Wygodnezwroty.pl : 

 
[BANER-WZ]
 

Jeżeli towar chcesz zwrócić sama :

1. Aby odesłać zamówiony towar dokładnie wypełnij formularz zwrotu który jest dołączony do każdej paczki którą wysyłamy, jeśli go zgubiłaś możesz wydrukować nowy - link poniżej : 

Link do formularza zwrotu - Kliknij tutaj aby pobrać

2. Dołącz wypełniony formularz, paragon oraz produkty, które chcesz zwrócić.

3. Nadaj przesyłkę na poniższy adres :  Małgorzata, 19-300 Ełk, ul. Suwalska 93, nr telefonu : 537 238 431. Paczkę nadaj kurierem, możesz wybrać dowolnego przewoźnika.

4. Zwrot środków zostanie dokonany  tą samą metodą, w której opłacono przesyłkę. W przypadku zamówień za pobraniem zostanie zwrócony na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zostanie on dokonany w najkrótszym możliwym terminie, maksymalnie do 14 dni roboczych.

Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem, listem poleconym oraz z paczkomatów

ZWROT : 

Towar można zwrócić  w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.  Towar wysyłany musi być nienaruszony - ważne żeby nie zdeformował się w trakcie transportu. Towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym również zapachu perfum, papierosów lub innych). Towar nie może być ubrudzony pudrem/podkładem, nie może posiadać plam, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony. Towar musi posiadać oryginalnie przymocowane wszystkie metki, w tym taśmę z logo.

W przypadku niespełnienia tych warunków zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ze względu na to, że nie sprzedajemy produktów brudnych, ani bez metek, to wartość takich produktów spada do 0zł, w związku z czym klient ponosi koszt w wysokości ceny produktu.

Reklamacja :

W przypadku chęci złożenia reklamacji należy zrobić to zgodnie z następującymi krokami : 

1. Zgłoś do nas reklamację elektronicznie na adres sklep@malgorzatasklep.pl i opisz zaistniałą sytuację. 

2. Wypełnij dokładnie formularz reklamacyjny, Kliknij tutaj aby pobrać

włóż go do środka paczki i odeślij paczkę na adres : 

Małgorzata, 19-300 Ełk, ul. Suwalska 93, nr telefonu : 537 238 431

adres e-mail : sklep@malgorzatasklep.pl